Blogger otai pun x cam kamu...=,="

ehh2...aku nak bercakap nih..kenapa ade blogger mempertikaikan tentang hak2 blogger2 lain....


sukatilah dorang nak tulis ape dalam blog dorang....sebab tu blog dorang....
x perlu la komen sampai lebih2 kan....(.,kesian kat blogger tuhh..T_T.)
x pulak blog cakap x boleh tulis tentang diri sendiri...betul kan??(ke aku salah??)


kalau da x suka tu...just delete or jangan la jadi follower blog tuhhh....senang kan....
sebab sesetengah orang suka meluahkan apa yg dorang rasa di blog....same gak cam aku....
blog ni...bukan nye ade limit : e.g ::  wehhh..blog tu untuk bagi info kat orang lah!...
ade ke blog cakap camtu mase korang sign up blog????....(errr....aku rase xde....ke aku silap lagi??)


yg peliknya....blogger2 yg otai pun x pulak bagi komen yg melampau2 cam blogger tuhh....haihhh....pelik betol aku...=_="


ermmm..maaf lah ye kalau aku cakap melampau nih...aku x bermaksud pun begitu...aku hanya ingin jadi JURI..hehehhe...bye3


p/s : saya bukan nak carik gaduh yee....saya perempuan...saya takut gaduh2 nih...hehehe..:P

Comments

bact said…
jom r gaduh!!!
hahaha
Mish Apple said…
nie bunyik cm marah ni!! hahax..
zalin said…
siapa blogger tu?
Cik Ezy said…
betol2..
blog kite hak kite..
ngeeehehehe
ieman said…
waahhh...yang ni sokong
<-------- orang komplen entry panjang, padahal ta bace pun lagi..sob sob sob
bact: anda betol2 nak gaduh ke??ha jom lah!...hahaha...:D
mish apple: bukan marah..tp x puas hati...(ehhh cam same jee...)...hehehhe..;d
cik ezy: yeahhhh..trimas ye kerana menyokong!...:P
ieman: alllaaa...kesiannye...hehehhe...:P..nanti saya tolong bace yeee..:D
zalin: ouhh..biarlah rahsia...xnak gaduh2...:D
iemanizam said…
*terharu..heee
wink wink ;)
hahahahha...sengal je ye nak terharu2...:D
Naddia said…
ooww..sekarang memg ramai blogger lain yg suke kutuk org..itu je ke modal?? sunggoh kesian..akal sgt cetek..
nseb bek ang tak kena sound dgn examinor..
bulu2 keramat

senah dan bedah yang noob
tau xpe...mmg akal depa cetek sgt...

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Lantai Bilik Air Bocor.