SORRY la ye....tercerita....kisah yg simple tapi sangat bermakna...

di pagi yang mulia ini...aku menyusun 10 jari kepada anda2 yg membaca entri kali ini....maafkan aku andai aku telah membuat salah tanpa aku sedari...aku insan kerdil yg selalu alpa dengan hati2 di sekeliling aku.....sekian...

KISAH SATU PASANGAN...wink wink....

*GIRL bersandar di bahu BOY*

GIRL : Awak....tadikan kawan kepada kawan saya tanye : saya ngan boyfriend saya dah lame ke couple...pastu kawan saya jawab ehhh...dorang x declare pun...tapi dorang tau perasaan masing2....

BOY : owhhh..kenapa kawan kpd kawan awak tu tetiba tanye??

GIRL: ntah...x tanye pulak...hmmm....awak,awak nak ke jadi boyfriend saya??*bergurau

BOY : xnak....*sambil tersenyum...

GIRL: Ye ke xnak??*bergurau lagi...

BOY : nak.....*senyum lagi.....

GIRL : ehhh...saya xnak la awak jadi boyfriend saya....and saya xnak jadi girlfriend awak...*nada serious...

BOY: terdiamm......

GIRL : sbb saya nak awak jadi kawan.....and suami saya.*senyum lagi*...kalau awak jadi boyfriend saya,,,mesti hubungan tu x kekal...saya xnak..saya nak awak jadi suami and kawan saya...*pandang ke arah BOY* hehehhehe

BOY: sebab tu saya nak belajar rajin2....

GIRL : * x faham ape maksud belajar rajin2 pada awalnye....tapi at last dy memahami....and terus tersenyum*


-----CERITA ADALAH BERDASARKAN CERITA CINTA SESEORANG di IPT-------------



Hey!!buat BOY yg menjadi watak di atas...saya sangat mengadmirekan awak!...hey GIRL yg jadi watak di atas....keep your own word ok!...love yaaaa...

Comments

Cik Ezy said…
wahh bestnye..
xnk boipren.. nk suami..
hihik,.
sweet,.
misznanarizal said…
belajar rajin2??blajar kat u ke??xphm jugak
cik ezy: hehehhe...:D
miznannarizal: ha ah..kat u...ni cerita cinta remaja di Universiti..:D

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Beli Oven di LAZADA