ini adalah untuk Kelab Rakan Muda Sepang...:)

video

hari tu saya kan da bagitau yg saya akan curi header daripada blogger2 kan....sebagai cara utk saya menunjukkan contoh2 blog yang menarik kepada semua....:)

so selesai sudah saya punya sesi "Bengkel Buat Blog" yang telah berlangsung di Kelab Rakan Muda Sepang pada hari ini @ ahad...so far so good,mase mule2 present tu..ada la jugak sedikit nervous...tp tu la....sbb ada yang tercinta di situ...so semangat kian membara nih!...wuahahahahaha!!terbaekkk!!!

ok,yg hadir dalam lingkungan 20 ke bawah kalau x silap....sume muda2...aduhaiii...wallaweeeyyyhh!!..terbaek sioot!!..

slide yg dah saya buat sendiri telah pun di bahagikan kepada peserta2 yg hadir,,,,lega la jugak..wewewewewe!!ap yg penting!..mesti la kene sentiasa senyum kpd audience n idea penyampaian yg siottt...erkk??siot??x..maksud saya...idea penyampaian yg sempot!ups!sempoi la...baru la nampak smart!

...ok..yg paling terharu sekali....orang terlupa nama saya!...ouh..=="...kiciwa suda\....:)
yg paling bez pulak!...mesti la ada SI DIA....huahuahuahuahuahua.....


sekian entri kali nih...ouh ye!..video di atas adalah hasil kerjasama...muahahahaha!!...harap2 suke la ye...bobyeeee

Comments

Amni said…
kat sarawak pun ada dear...=)


yang menarik,

LAWAK PAGI HARI YANG JIWANG
Yan Saflina said…
tau.tp yg ni lain..sbb saya jadi penceramah nye...:D
Muhd Fadil said…
perghh.. memang class la cik yan kita. auwww, dah ade si DIA ye skng. haha

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga