Saya curi Header Blogger...sorry..:(

ha!..jangan salah faham dengan tajuk entri saya tu ye...
sini saya nak maklumkan..nanti saya akan buat sesi pengajaran buat blog...

so saya memohon jasa baek blogger2 di malaysia nih...saya nak jadikan blog korang sebagai example tuk org yg bakal di ajar oleh saya ye....so,yang demikian,saya mintak maaf kalau terambik blog korang sebagai example...

tapi percaya lah ye,saya xde intention yg x baek pon...ngegegege~~

*bercakap dengan penuh kesedaran...kepada blog2 blogger yg terambek sebagai example..saya mintak maaf la ye...:)...

sekian...

Comments

Aida Omar said…
tajuk dia gempak habis..hihi
contoh pada yg baik ape salahnye ya dak? :)
Yan Saflina said…
hehehhe...:)..orait!..thx...aida..:D

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Lantai Bilik Air Bocor.