Posts

Showing posts from March, 2011

Blogger otai pun x cam kamu...=,="

ehh2...aku nak bercakap nih..kenapa ade blogger mempertikaikan tentang hak2 blogger2 lain....


sukatilah dorang nak tulis ape dalam blog dorang....sebab tu blog dorang....
x perlu la komen sampai lebih2 kan....(.,kesian kat blogger tuhh..T_T.)
x pulak blog cakap x boleh tulis tentang diri sendiri...betul kan??(ke aku salah??)


kalau da x suka tu...just delete or jangan la jadi follower blog tuhhh....senang kan....
sebab sesetengah orang suka meluahkan apa yg dorang rasa di blog....same gak cam aku....
blog ni...bukan nye ade limit : e.g ::  wehhh..blog tu untuk bagi info kat orang lah!...
ade ke blog cakap camtu mase korang sign up blog????....(errr....aku rase xde....ke aku silap lagi??)


yg peliknya....blogger2 yg otai pun x pulak bagi komen yg melampau2 cam blogger tuhh....haihhh....pelik betol aku...=_="


ermmm..maaf lah ye kalau aku cakap melampau nih...aku x bermaksud pun begitu...aku hanya ingin jadi JURI..hehehhe...bye3


p/s : saya bukan nak carik gaduh yee....saya perempuan...saya taku…