DROPSHIP : business tanpa modal

[PENGAMBILAN DROPSHIP DITUTUP]

uh uh...dah lame x pos..ni sume gara2 internet yg berjalan bagaikan kura2....=="

okeh...terus kepada tajuk...aku nak carik sape2 yg berminat nak jadi agen dropship utk biz aku....
tanpa modal pun da boleh terus jadi agen aku...simple kan?

lagi bez,setiap item yg korang jual aku akan bagi rm5...korang leh mark up harga sendiri...tp xyah la mahal sangat..kang xde plak customer yg nak beli...^^

actually dulu pun aku buat gak dropship ni...so far,alhamdulillah..bisnes aku berjalan lancar....then aku leh bukak bisnes sendiri tanpa perlu jadi dropship lagi...:D

okeh..barang2 yg aku nak jadikan dropship adalah.......jeng2...che! bleh tengok gambar kat bawah....


1. Set make up mac....selain dari set ni..ade lagi set2 lain...:)

2.  Set gift utk tersayang...ada banyak lagi gift yg di sertakan...leh tengok kat  sini.

3. Tabung atm machine,kaler biru and pink

4.e-cigarette...rokok elektrik 

5.mug berbentuk lens...actually banyak lagi barang unik ,leh tengok kat  Business Berjaya Online




and last skali adalah ACTIVATION KEY KASPERKY...yg aku jual ni genuine ok!..:D


ok..to sape2 berminat..leh la pm aku or comment kat sini..:)

Comments

cikbintang said…
mcaman nk pm?? nk tau details??
Yan Saflina said…
pm kt link kt atas tu....@pun pm kt https://www.facebook.com/BusinessBerjayaOnline
Yan Saflina said…
pm kt https://www.facebook.com/BusinessBerjayaOnline
Noor said…
dah pm..hehe..alang2 dah singgah,sy follow
Anonymous said…
cmne nak join?
hazwani said…
saya berminat nak jadi agen dropship...
hazwani said…
saya berminat...macam mana nak pm?
nur_anieys91@yahoo.com
Shikin Raz said…
Assalamualaikum, saya berminat nak jadi dropship agen utk tabung atm, camne nak daftar?
m_izuddin said…
Salam, saya berminat utk jadi dropship tabung atm kanak-kanak cmna ye?
Anonymous said…
pm me...
Anonymous said…
Assalam sy leen ,sy bminat untk jd agent dropship nie ,mcmmane nk contact untk kterangan lanjut dr sis ..

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Beli Oven di LAZADA