Jadik Business Woman Memang cool!!

Bismillah....


pengalaman pertama meniaga...huhu...^^
aku ingat lagi..awal2 aku bukak bisnes online ni...aku mmg xde modal...
aku mulakan dengan buat dropship dari rakan2 bisnes yang lain...
maksudnya..aku just promot..then dorang yg akan yg akan buat semua..

walaupun komisen xlah seberapa..tp aku cuba bertahan...lagipun perniagaan aku x sampai sebulan lagi...
then lepas je beberapa minggu berbisnes...dengan duit komisen yg ada...
aku mula melebarkan bisnes aku dengan memborong barang2...
pada mula nya mmg susah nak carik supplier yg boleh bagi harga yg best....
tp di sebabkan ada pertolongan dari si dia....
kesemua urusan aku menjadi senang..heheh..thx dear...love2..:D

minggu pertama memulakan bisnes dengan modal sendiri..mmg banyak dugaannya...
ye la,customer tu manusia..macam2 la perangai yg kite kene layan...hoho..sabar ja la...
kalau x sabar...bisnes x menjadi..ye tak?..:)

pastu2...aku offer kat member2 yg nak buat dropship...so far alhamdulillah..dapat responl ade r dalam berbelas2 yg nak jadi dropshipper aku...*x banyak pun..:D

tp aku x kesah pun..yg penting aku nak meniaga...walaupun bisnes ni sekadar utk suka2 je..tp aku nak jugak berjaya..:)...

so,nak di pendekkan citer....
korang doakan la kejayaan bisnes aku yg baru nak mula ni ehhh...

insyaALLAH di berkati..amin...


*thx to awak sebab menyokong saya dari belakang...:)*




Comments

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Lantai Bilik Air Bocor.