Proton Emas (Kereta berkonsepkan Hybrid)

Proton Emas baru sahaja di launchingkan...
ehhem! pertama kali aku tengok kete ni...
                             >>>>Klik sini, sini, sini, sini, sini dannnn sini...<<<
aku terus WOW!! bapak lawa design kete ni...superb! thumbs up PROTON..:D
nak tengok gmbr???
ok..
scroll ke bawah dlu..tp sebelum tu..bace info ni kat bawah ni...
Kereta hybrid ni sebenarnya kena pakai minyak petrol juga macam kereta biasa, 
cuma dia ada sistem tambahan iaitu sistem motor elektrik

aku suke giler kaler ni!!! kalau bawah 50k..aku amek satu!..:D



rim dia gempak bebb..O.o



untung la Tun da duduk dulu...hehehe



nampak cam rumit je..huhu




cool gila!!



ni pemandangan dari atas? ko ade? hehe


Cam Lampu I-city lak aku tengok..ehehhe...

nak tengok berita lanjut klik sini : Proton Emas

nak tengok video best, klik sini : Bakteria jadi emas & Lawak Prank Jepun.

Comments

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Lantai Bilik Air Bocor.