Giveaway : BERSAMA MEMBANGUN BLOG LAVENDER MUMMY


Nak join? Klik Banner di atas, :)

=========================================================

Hai LM, Salam perkenalan, :)

Maaf ye LM, blog saya ni, walaupun dah bertapak lama di blogspot tapi masih juga ropenye gini..
Simple ja tak padat. Jadi bila singgah di blog LM tadi, saya tau yang LM pastinya inginkan blog yg simple,betul ke betul? Ehehe~

Untuk blog LM, saya suggestkan LM tukar font color kepada hitam, senang untuk readers membaca dan tak pening sangat..kalau boleh tulis pun tak yah banyak sangat bold, untuk yang penting ja LM bold.

Untuk tukar color semua ni, LM boleh g ke Template > Klik Customize > Advanced (Kat sini ada setting, lol~ rasanya LM pasti tau yang ni..ehehehe...^_^ )

Ha! tak lupa juga, jangan lupa add header LM, baru nampak lawa sikit...
dah touch up sikit, saya sangat yakin blog kita akan sedikit sama design..hahahah!

Untuk header yg macam saya ni yang ada doodle comey2 saya amek dari blog : FizGraphic Dot Com dia bagi FREE ja~~

Btw, salam perkenalan LM, :)

=============================================================




Comments

Lavender Mummy said…
Terima kasih kerana joint GA yang LM anjurkan.

Terima kasih juga sebab memberikan komen bernas & berguna untuk blog LM.

Semoga Berjaya Memenangi hadiah nanti

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Lantai Bilik Air Bocor.