Jana Wang dari Rumah- Khas Untuk Wanita Sahaja


Assalammualaikum, 

Maaf topik hari ni luar tajuk sikit, :)

9/10 sumber rezeki adalah datang dari perniagaan, betul tak? Kenapa saya highlight tajuk Jana Wang dari Rumah untuk wanita sahaja? Sebab saya nak galakkan ibu-ibu atau isteri-isteri di luar untuk berehat dari dunia luar, spend time dengan dunia di dalam rumah macam saya..hahaha..^_^

Apa yang best kerja dari rumah? 
1. Dapat bersantai dengan family.
2. Boleh buat marketing free dengan dunia luar dengan guna Internet je, kat ofis tak boleh sebab nanti kantoi ngan bos..hahaha
3. Masa yang sangat fleksibel, tak perlu pepagi terkejar2 pergi ke ofis dan kena melalui jem di KL~ fuh
4. Dapat mengimbangi masa dengan keluarga dan rumah.
5. Dapat memerhati tingkah laku anak2.
6. Boleh buat breakfast, lunch and dinner untuk suami.

Jom JanaWang dari Rumah dari sini >> Untuk Wanita Sahaja
Buat Duit dari Blog, Daftar Percuma di sini >> Program Ashadee


Yang tak best bila kerja dari rumah.
1. Income tak sama macam kerja di ofis, sebab tiap2 hujung bulan terima gaji dan gaji memang confirm amount yg kita dapat. Kalau kerja dari rumah, income adalah tidak seimbang (kena usaha lebih untuk seimbangkan) dan mungkin takde income.
2. Duduk rumah je memanjang, laki free baru boleh kluar...hahaha
3. Bila tengok katil terus rasa nak tido...:D

Hehehe~ ini sekadar pendapat personal dari saya, pada yang terasa hati ke apa, saya mohon maaf..ini pandangan saya sendiri sebagai seorang yg bekerja dari Rumah.



Jom JanaWang dari Rumah dari sini >> Untuk Wanita Sahaja
Buat Duit dari Blog, Daftar Percuma di sini >> Program Ashadee

Comments

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Beli Oven di LAZADA