Kanak-kanak buat aksi tak senonoh


 Aku minta ampun daripada Allah yang tidak ada Tuhan yang berhak di sembah melainkan ALLAH yang hidup dan yang menguruskan makhluskNya dan aku bertaubat kepadaNya.


Astargfirullahalazim...terkejut! dan terus istighfar itulah reaksi pertama aku bila tengok artikel yang di tunjuk oleh suami pagi tadi...Artikel kanak-kanak buat aksi tak senonoh...

Ya ALLAH, jauhkanlah anak-anak aku dari perbuatan yang tidak bermoral ini..
Takutnya aku, takut aku salah mendidik anak..:"(


Kejadian ni berlaku di Ampang, ibu kepada kanak-kanak terbabit mendengar bunyi yang menghairahkan dari bilik. Terkejut melihat aksi anaknya yang baru berusia 5 tahun dengan sepupunya dalam keadaan berpelukan dan bercium!



Apabila di tanya dari mana mereka belajar begitu, mereka menjawab dari seorang kanak-kanak lelaki yang berusia 8 tahun yang merupakan jiran mereka.  Kanak-kanak tersebut turut menyatakan, kanak-kanak lelaki tersebut turut pernah memasukkan jari ke dalam kemaluannya.

Sumber  : Kerabu Bersuara

Comments

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Beli Oven di LAZADA