Setelah hampir 2 tahun Bergelar IM

Alhamdulillah~~

Bila di belek-belek, di bongkar di selongkar...rupa-rupanya banyak gila servis berkaitan Facebook yang aku dah tawarkan...huhu...

Yang paling best bila suami aku bantai aku sebab aku bagi harga gila murah kat customer, hahahaha! Aku kata biarlah asalkan ada untung sikit biar lah, lagipun buat suka-suka ja...


Ha, kau, banyak tu servis yang aku tawarkan...actually ade lagi..tapi malas pulak nak taip panjang2 kat FB, hahaha..^_^

Iklan jap : Sapa minat nak guna servis aku, boleh lerrr inbox menginbox di : FB Yan Saflina

Comments

Liniey Nor said…
Tinggal beberapa hari lagi sebelum GA tamat.
Jangan lepaskan peluang untuk memenangi cash RM 50, Buku cerita Ahmad Ammar, naked 2 eye shadow, 5.11 tactical belt, inai homemade, inner neck magic berdagu dan banyak lagi.

If dah join boleh terus promote link entri penyertaan bagi berpeluang memenangi top refferal.

if belum join, masih belum terlambat untuk join..Jemput join naa :)
http://www.linieynor.com/2014/03/sweet-giveaway-by-misz-nadea-liniey-nor_14.html

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Lantai Bilik Air Bocor.