Tips Jutawan Muda



Yes, Yes, semua orang ada cita-cita inginkan kehidupan yang senang didunia...tak kaya takpa, asal bebas dari masalah kewangan, boleh tolong sesama muslim..betul kan? so do I!

Sebab tu aku terus bertindak, mula-mula aku memang sangat tak terpercaya yang Bisnes Phytoscience ni boleh ubah hidup aku..tapi sekarang aku dah berjaya..sebab dengan jelas aku nampak flow sahabat facebook aku yang juga merupakan customer aku dah berjaya..malah achieve income RM650k dan Peugeot RCZ Coupe dan beliau merupakan seorang cikgu sekolah rendah! ha kau...tak ke jeles kat situ...

Sekarang ni, income aku tak lah selebat mana..baru je join beberapa hari...hahaha..tapi oklah..boleh setel bil2 kecik...ringan beban suamiku..:)

Ok back to the topic :

Kunci #1 dalam perniagaan ialah anda tahu bagaimana produk atau perkhidmatan yg anda ada boleh menambah nilai hidup bakal pelanggan anda! (✔ YES! Applied)

Kunci #2 ialah anda tahu bagaimana nak "buat duit"! Apalah ertinya jika dah berniaga dekat 1 kurun tapi tak buat duit. Bila anda boleh buat duit, barulah bisnes anda akan membesar dengan sihat bukan "sakit" dengan banyak hutang.  (✔ YES! Currently Applied)

Kunci #3 ialah especially jika bisnes baru, fokus utama ialah mudah terjual, orang memang perlukan atau nak serta senang nak dihantar atau delivery.  (✔ YES! Applied)

~DAO Tips.

Pada yang nak join Team Aku, jom kita berinbox di sini, nak tanya-tanya pun boleh..takde masalah :)
INBOX : Yan Saflina @ Whatsapp : 017-6119716

Comments

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga