Buat Produk Jenama Sendiri (Teknik Mudah)

Mengulas tentang ini, aku pasti ramai yang nak ada produk sendiri. Taknak dengar aku membebel terus pergi ke sini >> EBOOK BINA PRODUK JENAMA SENDIRI



Nak buat produk kecantikan, kesihatan, makanan dan lain-lain menggunakan jenama masing-masing. Dulu, aku akui, aku sendiri pernah buat perancangan untuk buat produk sendiri dengan jenama sendiri.

Aku fokus pada produk makanan masa tu, sebab aku minat nak buat Tepung Kek. Memang jenama yang aku create tu hot, lol~..tapi malangnya, bila aku nak capai status HALAL oleh JAKIM, KKM dan sebagainya aku dapat tahu proses tu sangat-sangat rumit. PERLU ADA KILANG! aku mana ada kilang..ada kilang pun di kampung. Tu pun bukan aku punya, mak aku punya..haha~

So, I decided to give up. Terima Kasih. Eheh! Back to topik.

And now aku dapat tahu, member FB aku rupanya dah lama buat EBOOK berkaitan BUAT PRODUK JENAMA SENDIRI, lol~ sadly, aku baru tahu..padahal ebook ni dah lama di lancarkan...dari tahun lepas lagi. Korang sangat bertuah sebab dapat tahu tentang ebook ni lebih awal berbanding aku...insyaALLAH aku akan rebuild balek brand aku..hehe~

Please please please jangan berharap korang dapat jumpa panduan serupa macam ni di luar. Sebab panduan ilmu + pengalaman yg berharga ini amat mustahil untuk anda jumpa dengan harga yg murah.

Ha, apa yang menarik dengan Ebook BUAT PRODUK JENAMA SENDIRI ni? 


- Ebook ini dikarang oleh Mohd Ilham Rusli mengikut pengalamannya, bukan sekadar kopipasta dari En.Google.
- Teknik menghasilkan Produk Jenama sendiri dalam tempoh 30 Hari!
- Anda diberi tips untuk hasilkan produk yg berdaya maju dan bakal tiptop! Umpph~
- Cara mengelak dari berlaku sebarang masalah teknikal
- Panduan lulus KKM/HALAL
- Real Case Study

3 BONUS untuk ANDA 
  Cara Mudah Daftar SSM
  Cara Mudah daftar Akaun Semasa di Bank (Penting untuk Usahawan)
  Strategi Pemasaran yang berkesan

Dan yang pasti, Harga EBOOK hanya RM30! Sangat berbaloi dan murah! Cepat-cepat grab sebelum tuannya tutup jualan. :)

INFO LANJUT, KLIK SINI >> BINA PRODUK JENAMA SENDIRI






Comments

nice entry and good info yan !
akhirnya jumpa juga ... heee :)
husna zahidi said…
hebatlah kalau dah ada cara mudah macam tuh..peluang yg tak patut dilepaskan..

singgah dari blog syira..:)
puteri aliya said…
Go0d info :)
datang singgah + f0llow sini :)

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga