Jom Jadi Tokey Tudung!



Salah satu jenama yang hasil daripada seorang pelajar universiti  iaitu Radiusite.

Minah ni dulu pelajar uitm.Dari zaman belajar sampai sekarang jual tudung.Dari universiti dulu buat kecil - kecil je jual tudung ni, tetapi sekarang dah jutawan.

Radiusite salah satu website  yang saya kagum.Pada saya apa yang menyebabkan
dia boleh sampai ke tahap itu kerana ialah ilmu yang dia ada dan juga kesabaran dia.

Muda – muda dah kaya raya.:).Apa yang saya tahu minah ni tak pernah kerja lepas
habis belajar,cuma fokus dengan apa yang dia buat  sampai la sekarang.

Saya ada jumpa website ini beritahu cara jual tudung dan bisnes tudung dari pilih tudung yang jual pasti  untung sampai la kepada pemilihan supplier. Semua ada cerita.

Saya dah beli dah panduan ni.memang superb!...korang boleh tengok kat sini : Lubuk Bisnes Tudung

Apa yang anda bakal dapat dalam ebook ini?
= 10 Lokasi Lubuk Tudung untuk anda
= Teknik kenal tudung ikut peredaran masa
= Formula jual tudung untuk RM500/sehari
= Teknik menjual digunakan tokey tudung
= Teknik promosi tudung laku keras

PERCUMA : Laporan Lubuk Bisnes Tudung + Special Edition Raya

Bagi anda yg mahu jadi Tauke Tudung, cepat klik link di bawah :
>> http://bit.ly/otaibisnestudung <<
>> http://bit.ly/otaibisnestudung <<


psstt...kalau korang tak boleh jadi macam radiusite pun sekurang - kurang boleh jadi  cepisan – cepisan jutawan...hehe

Comments

Popular posts from this blog

Lantai Bilik Air Bocor.

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga