SUBLET - Cara Pikat Hati Tuan Rumah (Pasif Income)

Berminat nak buat pasif income dengan rumah sewa 
tanpa perlu ada rumah? :)

To be honest, aku sendiri sebenarnya sangat takut nak masuk ke dunia HARTANAH sebab bagi aku dunia tu luas sangat dan kalau xde ilmu, kau boleh terus bankrap! haha~

But seriously, lepas aku kenal sifu-sifu hartanah, lama-lama minat untuk aku masuk ke dunia HARTANAH semakin meluap-luap lagi2 bila aku tau tekniknya, :)

Ok, balik kepada topik, SUBLET. Korang tau tak sublet ni apa? Actually, sublet adalah sewa atas sewa. Maksudnya camni, Tuan Rumah sewakan  Kita sewakan  Penyewa.


Sebenarnya, sublet ni boleh buat pada rumah, restoran, office dan macam2 lagi, tapi tu yang otai punya! haha




Macam mana nak pikat hati Tuan Rumah untuk bagi tugas jaga rumah dekat kita?
Ha, yang tu Tuan Inwann ada kongsikan Teknik nya dalam RAHSIA SUBLET PREMIUM

Tapi ingat, galas tugas anda dengan penuh komitmen, jaga rumah tu lek lok..jangan nak aniaya orang.

==========================
Nak buat pinjaman?
Abang Ensem(Pakar Hartanah) ada kongsikan ebook beliau > Tips mudah LULUS PINJAMAN




Comments

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Beli Oven di LAZADA