segmen: kenapa kesihatan itu penting?


Kenapa kesihatan itu penting?  
Kenapa? Sebab kesihatan tak boleh di beli dengan wang ringgit. Seriously.

Sebab bila tak sihat korang tak boleh :
1. Korang kena berhati-hati dalam semua benda, termasuk nak makan apa pun kena hati-hati.
2. Masa banyak di habiskan di atas katil.
3. Kena makan ubat dan ambik pelbagai rawatan.
4. Tak boleh nak buat aktiviti yang terlalu advance...
5. Nak makan pun xde selera.
6. Stress!


Jadi, hargai lah kesihatan anda. Untuk anda yang kurang sihat, aku doakan korang cepat2 sembuh.

Sabda Rasulullah s.a.w: "Jauhilah kamu makan dan minum yg berlebih-lebihan, kerana yg demikian dapat merosak kesihatan tubuh." (HR.Bukhari) 

Comments

Cik Aann said…
tq for jooiin!! hehe..nanti i announce siapa yg menang yeaa,,
cikpuanfairul said…
salam yan saflina...wahh terima kasih yer tag kitew...hehehehehehe.....
Cik Aann said…
Tahniah Yan! dapat hadiah saguhati untuk Contset #2 Cik Aann..
nanti email to me ur details:
Nama, Alamat, Hp Number yea

Thank you
fadhil eda said…
singgah dari segmen yang sama

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-kenapa-kesihatan-itu-penting.html

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga