Gadis Reka Cerita Tentang Boyfriend tapi KANTOI -Psiko


Hai! Kat facebook tadi aku terjumpa satu posting yang sangat kelakar 
which is tentang perempuan psiko, syok sendiri.

Usha gambar ni :



Kelakar gila kan, tengah syok2 menipu, sekali kantoi ngan tuan punya badan..haha!
Dulu aku ade pengalaman berjumpa ngan orang camni, citer bagai jumpa parent la, lelaki tu bagi itu ini, laki tu romantik la. Lepas tu, timbul lak citer lelaki tu tinggalkan dia. 
Pastu si psiko ni marah2 n sedih. Padahal segala yang dia cite x wujud pun...alahai...hmm...macam2 kan manusia ni...

Nampak cam normal tapi sebenarnya tak..aku nak tanya korang, best ke syok sendiri? Huuu...aku kekadang ade le syok sendiri tp xde la mereka2 cerita...hehe

Bahaya woo orang psiko or syok sendiri/obses mungkin? ni...sebab boleh merosakkan hubungan orang. betul ke betul?

Ok bai.

Comments

Cik Aann said…
hehehe..meman pelik manusia syok sendiri..hidup dalam khayalan..banyak sangat bace novel kot..hehehe

Hypoglycemia: Rawat dengan Energizing Soy Protein
Emi Amira said…
nasib laki tu tak saman pompuan psiko tu
Cik Wangi said…
Ada gak org cmni. Haha.
O'gosh Iskandar said…
sampai macam tu sekali ye..anyway, tq singgah to my blog....appreciate it very much...
hee...pernah jgk jmp org mcm ni...scary...dia nk ending kn hubungn dia ngn laki tu.....dia ckp laki tu mati...2 x plak tu boipren yg lain2 mati...ohoiii betoi

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga