Berjumpa Acik yg Isterinya ada Kencing Manis

Assalammualaikum...:)

Beberapa hari lepas, aku g ke HOSPITAL SERDANG, lepak kat emergency room..ade case, huhu, yg tang case tu aku malas nak cita kenapa...

Aku just nak cita tentang seorang pakcik ni, kesian sangat..sebab pakcik tu tunggu isteri dia di Emergency Room dari kul 9 pagi sampai la aku sampai kat sana dalam kul 10 malam macam tu. Hmm..kesian tengok orang tua macam tu kann...tp sangat2 loving sebab sanggup tunggu isteri nya..:)

Gambar hiasan

Pak cik ni cita kat suami aku, (aku curi-curi dengar), Isterinya menghidap kencing manis sampaikena operate, sampai berlubang kat bahagian pinggang dia..maksudnya, lubang tu adalah berpunca dari kencing manis.

Bila aku dengar je cita Pakcik tu, aku pun terus discuss dengan husband untuk bagi Pakcik tu try Cypreme-Penyembuh Kencing Manis  {Aku agen sah Produk ni..hehe...}. Aku bagi free je kat Pakcik tu, sebab aku rasa tu jodoh aku dengan Pakcik tu...yelah, dah kenapa tiba2 aku ke Emergency Room time tu, berjumpa pulak dengan orang yg menghidap kencing manis. Terasa bagai Pertemuan tu di atur oleh ALLAH S.W.T untuk aku bantu orang..ecececeh~~

Aku explain kat pakcik tu cara pengambilan cypreme, healing crisis yg bakal di alami dan sebagainya. Pakcik tu just mengangguk tanda faham dalam keadaan yg lemah...mungkin penat menunggu...:(

Aku gtau pakcik tu, kalau dia ada masalah atau nak tanya apa-apa, call je aku terus, nanti aku bantu..hehe...Lepas tu, aku n suami pun berlalu ke bilik sebelah untuk tunggu giliran nombor kami di panggil~~

To Pakcik :
Harap Isteri pakcik sihat seperti sedia kala, insyaALLAH. 
Cypreme sekadar ikhtiar dan usaha. Harap membantu. :)

To Korang yg membaca : 
Sekiranya nak mencuba Cypreme, boleh contact aku : 017-6119716 tp bukan FREE la! hahaha!

Comments

Mila Hilas said…
awk mtk x no phone pakcik tu? blh folo up nt..sbr nye dia dari pg smpi tgh mlm.. sedih :(
ainzulaikha said…
tak pe yan harap isteri pakcik tu sembuh nanti insyaAllah ... murah rzeki yan sbb dah tolong pakcik tu jugak :)
Bagus ni.
Humanity, at the same time, promote :D

http://nurulzayani.blogspot.com/
Abang Bear said…
mudah2an perniagaan anda semakin maju jaya atas sedekah tersebut...

Salam kenalan
SALAM :) SY DATANG DR GIVEAWAY NI... JEMPUTLAH KE BLOG SAYA :)

http://kumahuitu.blogspot.com/2014/11/giveaway-cuti-sekolah-by-jiwarosak.html
TengkuButang said…
semoga Allah beri ganjaran buat awak kerana bermurah hati.. semoga isteri pakcik tu cepat sembuh..

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Lantai Bilik Air Bocor.