SCAMMER Online yg MENYERAMKAN!

Assalammualaikum..

Aku nak bagi korang alert sikit, scammer ni sumpah menyeramkan..mohon baca Screenshot :


Siap ada darah HAID! gila! sampai hati nak bagi baju prelove macam tu kat orang..isk, meremang bulu tengkok aku..

Yang anehnya, si suami pun tau pasal bini nya kaki kencing, hai laaa...aku pun tak tahu nak cakap ape dah...


Nama FB Scammer : Chintahati Azmeer, Amer rawwk, rawwk amer, single moms..byk lagi...sebab sering tukar2 nama..

 ************Side Incomeku..huhu*************
***********************************

PALING PENTING! PLEASE ALERT AKAUN NO. INI : 

MAYBANK : 151520046022 (Nur Syaziera)

Gambar scammer yg dikenal pasti : 

Gambar dengan suami

Sedihnya sanggup guna gambar baby.

Nota : Setakat ni, xde orang yg claim gmbr yg digunakan adalah tipu. So, jika ada yg cakap gambar ni tipu, sila inbox aku, untuk delete : fb.com/messages/yan.saflina

Tips beli online : Search dulu no.account seller di google. Lepas tu, scroll newsfeed/timeline seller..tengok komen2 di profile/page...kalau ok, proceed, kalau tak...JANGAN!

Comments

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Beli Oven di LAZADA