SUMBANGAN : ANAK YATIM KEKURANGAN MAKANAN

Assalammualaikum...

Sebak tatkala membaca posting di News Feed Facebook tadi...kanak-kanak kekurangan makanan, Allah...kalau lah kita yg tiada makanan untuk di makan, apakah agaknya yg kita akan rungutkan, apatah lagi kanak-kanak ini. 

Alhamdulillah, Umat islam diwajibkan berpuasa agak merasai keperitan bagaiman tidak makan seharian untuk mengenang nasib mereka yg daif ini...Sesungguhnya setiap apa yg Allah S.W.T perintahkan pasti ada hikmahnya. SubhanaALLAH~

Ikuti Gambar & Screen Shot di bawah : 

:"(

Kecik-kecik lagi...

Bagi anda yg mahu memberi sumbangan, boleh rujuk screenshot di bawah..kalau ragu2 mohon call/pergi ke alamat tertera....
Bandar Baru Salak Tinggi di Sepang, Selangor...


Nak jemput rezeki dengan mudah? Beramal lah dengan sedekah..insyaALLAH. :)

Comments

Norma NML said…
tak boleh tengok pic mcm ni..menitis air mata..dah la anak akak baya budak2 tu je..inshaaAllah akan membantu setakat yg termampu
Mad Parihh said…
salam singgah blog sponsor :) http://blogparihh.blogspot.com/2014/10/giveaway-cuti-sekolah-by-jiwarosak.html

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Beli Oven di LAZADA