ONLINE : Teknik dapatkan Wang anda semula jika ditipu oleh Seller/Buyer

Assalammualaikum, :)
Yang ni aku jumpa di satu group FB, dan diolah mengikut kehendak aku, hehe, harap bermanfaat.

Hari ini aku nak share cara untuk mendapatkan duit apabila buyer di tipu melalui transaksi online. Senang saje dan dengan menggunakan cara ini, InsyaALLAH anda akan dapat balik wang anda...


Langkah-Langkah seperti berikut :

1. JANGAN UPDATE DI FACEBOOK PROFILE @ GROUP
- Korang update la macam mana sekalipun, takkan dapat duit tu balik punya...dapat simpati tu mungkin la.

2. Buat REPORT POLIS 
- Dalam report ni tak payah nak cakap banyak.

3. Nyatakan dalam REPORT POLIS yang anda salah masukkan wang ke akaun yang salah.
- Contoh macam ni : Saya telah memasukkan wang ke akaun yang salah, report ini bertujuan untuk rujukan pihak bank.
- REPORT ni penting untuk rujukan bank, kalau tak, bank takkan layan.

Ramai yang tanya, boleh ke macam ni? Sebab saya yang bank in bukan salah sesiapa.
Jawapan : PASTI BOLEH, kalau orang salah bank in RM20,000 ke akaun kamu, kamu ingat tak payah pulangkan ke? ingat boleh terus enjoy ke? No, no, no..tak boleh ok, hak orang kena pulangkan semula.  Kalau tak return, tunggu la Surat mahkamah ke ape2.,Tapi saya pasti anda akan dapat balik wang anda...InsyaALLAH.

4. Teruskan online shopping anda & jangan lupa share post ini supaya orang lain dapat manfaat dari post saya yang tak seberapa...Harap dapat membantu semua..

 pssttt...Artikel ini saya copy&paste sahaja dan diolah mengikut kesesuaian. 

Comments

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Lantai Bilik Air Bocor.