CERITA SERAM GUNA TOILET RUMAH MEMBER LAMA



Camni ceritanya, hujung minggu tu, aku kena outstation kat Negeri Q*****S. Kebetulan, rumah member zaman kolej aku dulu duduk kat sana, so, aku planning nak bermalam la rumah dia barang sehari dua, lagipun kitorang dah lama tak lepak sama.

Member aku ni dah beristeri dan ada anak dua orang. Namanya Zaimo [Bukan nama sebenar]. Aku je tak beristeri lagi, hehe

Bila dah sampai rumah member aku ni, sakan la kitorang berpeluk bagai, rindu kottt...sebab dah lama gila tak jumpa, tapi, aku bukan gay woi! ahaha

Rumah Zaimo serius lawa dengan berkonsepkan Moden Kontemporari, Pandai dorang suami isteri deko rumah, puji aku dalam hati, hehe

Belum sempat apa-apa..tiba-tiba..

Ishhh..rasa nak terkencing pulak, dah lama aku menahan nak kencing masa drive kat HIGHWAY tadi, nak singgah seram pulak sebab sekarang macam-macam kes, dah la aku sorang2 je.

So, aku pun mintak la kebenaran ngan Zaimo nak kencing kat toilet rumah dia. Zaimo pun ok je.
Bila masuk toilet dia, aku macam "err....what?..kenapa toilet tak sama konsep ngan ruang tamu yang ku lihat tadi, lantai toilet dia kotor kot..macam lumut pun ada,tengok macam dah cuci tapi masih nampak kotor...hmm"

Tapi sebab tak tahan nak kencing, terpaksa la aku lalui jugak, huhu

Omakkau! Lipas! Gila! Ada lipas, aku seriau gila dengan lipas, lagi-lagi kalau dia terbang lepas tu kau tak tahu mana dia bersembunyi, serius seram gila!

Cepat-cepat aku keluar toilet terus pergi kat member aku, Zaimo untuk terus melepak, serius! Aku taknak dah guna toilet rumah Zaimo, rela aku menapak ke Stesen minyak lepas ni..
Tapi, aku tak la komen apa2 kat Zaimo, kang dia kecik ati pulakkan..hehe

Psstt..korang yang ade masalah toilet bocor, or susah sangat nak cuci toilet ke apa, aku sarankan korang guna servis KL EN MULTI COAT CONTRUCTION ni, serius terbaik.

Tak perlu pecah lantai pun, tunggu sehari je terus boleh pakai toilet tu.
Dah la murah pastu ada waranti pulak 3 tahun.

Apa-apa korang boleh contact brader ni : Danial Azarul 013-5626883

Comments

Sheila Adziz said…
hehe.... lipas ramai yg takut... lagi2 lipas terbang...
lipas dia suka merayap-rayap tu yang geli.. ^-^
iman singgah sini jemput join GA iman,hadiah menarik!
http://beautifulofiman.blogspot.my/2015/12/giveaway-akhir-tahun-2015-by-beautiful.html

Popular posts from this blog

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Senarai Lubuk Pembekal Barangan Niaga

Beli Oven di LAZADA