Posts

ini adalah untuk Kelab Rakan Muda Sepang...:)

hari tu saya kan da bagitau yg saya akan curi header daripada blogger2 kan....sebagai cara utk saya menunjukkan contoh2 blog yang menarik kepada semua....:)
so selesai sudah saya punya sesi "Bengkel Buat Blog" yang telah berlangsung di Kelab Rakan Muda Sepang pada hari ini @ ahad...so far so good,mase mule2 present tu..ada la jugak sedikit nervous...tp tu la....sbb ada yang tercinta di situ...so semangat kian membara nih!...wuahahahahaha!!terbaekkk!!!
ok,yg hadir dalam lingkungan 20 ke bawah kalau x silap....sume muda2...aduhaiii...wallaweeeyyyhh!!..terbaek sioot!!..
slide yg dah saya buat sendiri telah pun di bahagikan kepada peserta2 yg hadir,,,,lega la jugak..wewewewewe!!ap yg penting!..mesti la kene sentiasa senyum kpd audience n idea penyampaian yg siottt...erkk??siot??x..maksud saya...idea penyampaian yg sempot!ups!sempoi la...baru la nampak smart!
...ok..yg paling terharu sekali....orang terlupa nama saya!...ouh..=="...kiciwa suda\....:) yg paling bez pulak!...mesti …

Saya curi Header Blogger...sorry..:(

ha!..jangan salah faham dengan tajuk entri saya tu ye...
sini saya nak maklumkan..nanti saya akan buat sesi pengajaran buat blog...

so saya memohon jasa baek blogger2 di malaysia nih...saya nak jadikan blog korang sebagai example tuk org yg bakal di ajar oleh saya ye....so,yang demikian,saya mintak maaf kalau terambik blog korang sebagai example...

tapi percaya lah ye,saya xde intention yg x baek pon...ngegegege~~

*bercakap dengan penuh kesedaran...kepada blog2 blogger yg terambek sebagai example..saya mintak maaf la ye...:)...

sekian...