Posts

Kad raya version E-kad N video...♥

Image
ini kad raya...ehh...e-card aku kat dy...aku x print cam dy wat..aku just bagi dy melalui html...:)

yang ni pulak video yg dia bagi kat aku..:D
klik ini untuk lihat yaww...

oKEH...sekian tuk kali ni.babai...:P

ini adalah untuk Kelab Rakan Muda Sepang...:)

hari tu saya kan da bagitau yg saya akan curi header daripada blogger2 kan....sebagai cara utk saya menunjukkan contoh2 blog yang menarik kepada semua....:)
so selesai sudah saya punya sesi "Bengkel Buat Blog" yang telah berlangsung di Kelab Rakan Muda Sepang pada hari ini @ ahad...so far so good,mase mule2 present tu..ada la jugak sedikit nervous...tp tu la....sbb ada yang tercinta di situ...so semangat kian membara nih!...wuahahahahaha!!terbaekkk!!!
ok,yg hadir dalam lingkungan 20 ke bawah kalau x silap....sume muda2...aduhaiii...wallaweeeyyyhh!!..terbaek sioot!!..
slide yg dah saya buat sendiri telah pun di bahagikan kepada peserta2 yg hadir,,,,lega la jugak..wewewewewe!!ap yg penting!..mesti la kene sentiasa senyum kpd audience n idea penyampaian yg siottt...erkk??siot??x..maksud saya...idea penyampaian yg sempot!ups!sempoi la...baru la nampak smart!
...ok..yg paling terharu sekali....orang terlupa nama saya!...ouh..=="...kiciwa suda\....:) yg paling bez pulak!...mesti …