Posts

Mee Segera ala-ala maggi Cup : Produk Buatan Muslim [Bebas Wax & Asid Borik]

Image
Assalammualaikum..:)

Pepagi ni, seperti biasa, melepakkan diri di page 'Mudahnya Menjemput Rezeki'. Tengah syok2 membaca...aku terjumpa produk ni, yg dipromosikan sendiri oleh Taukenya...

>>Ini bukan iklan berbayar tau<<
Kagum! Kagum dengan cara tauke ini...sebab memilih untuk membuat produk macam ni. Sebab aku tahu, ramai orang minat makan mee segera, antara peminatnya adalah suami aku..hehe

Jom tengok e-flyers  ni..^_^
FB : An'nur Halal Noodles
Bagi yg berminat untuk mendapatkan Produk Muslim ni, boleh hubungi no. tertera...

Lipas Berkejaran di Rumah

Image
Assalammualaikum..:)
Seperti biasa, pada penghujung tahun Malaysia akan di landa Musim Hujan dan ketika musim hujan ni lah pelbagai benda akan terjadi contohnya :
BanjirNyamukSiput Babi bergelimpangan diluar rumahLipas bekejaran di dalam rumahPokok-pokok yg baru di semai akan rosak Tu contoh yg tak best...yang bestnya Hujan ni :
Bila nak tido, best jee..Jarang keluar rumah so, jarang sopingAsyik nak makan je...Moment best peluk2 ngan suami..hahaha!  Ok, berbalik kepada topik...Sejak aku dok rumah teres ni, kemain banyak lagi lipas kat rumah. Haih~! yang tak bestnya...aku pernah sekali ternampak lipas berjimak..lol~

Semalam suami aku kena kejar ngan lipas, dah la dia penggeli lipas...so, korang agak lah macam mana dia berlari dari dalam bilik pastu keluar bilik, hahaha! Aku jugak yg jadi Hero untuk detect di mana lipas tu berada sebab aku ni tak takut or geli lipas..siap aku pegang2 lagi..hehe


 Bila aku dah detect kat mana lipas tu, terus suami aku spray lipas sampai mati..sampai kaku..…